Jelenlegi hely

Bárczi Gusztáv Óvoda

Cím: 9023 Győr, Bárczi G. u. 2.
Tel: 0696/419-022
E-mail: titkarsag@barczi-gyor.edu.hu
Intézményvezető: Nagy László

A Foglalkoztató Iskola és Nevelőotthon 1977. március 7-én nyílt meg Győrött, a Gőcze Géza u. 2. szám alatt, 3 óvodai, 4 iskolai csoportban 53 tanulóval. Szeptemberre ez a szám már 167 főre bővült. Jelenleg 179 gyermekkel és fiatallal foglalkozunk.

A nevelő-oktató munkát osztályvezető-nevelőtanári beosztással kezdtük, majd ezt felváltotta a tantárgycsoportos szerkezetű rend.

1985-ben indítottuk a 8. csoportot befejezettek részére a Munkára felkészítő tagozatot, mely napjainkban Készségfejlesztő Speciális Szakiskola néven működik. A szűkös körülmények ellenére komoly munka folyik kosárfonás, szőnyegszövés, és kismesterségek szakon.

Intézményünk nyitott és gyermekközpontú volt egész eddigi működése során, 1977-től Herbergerné Hegedűs Piroska vezetése alatt éppúgy, mint a továbbiakban, 1993-tól napjainkig, Borsfai László igazgatói tevékenysége idején is.

Pedagógusaink, asszisztenseink, felügyelőink magas szintű szakmai felkészültséget az elmúlt negyed század eredményei igazolják.

Munkánkkal, eredményeinkkel méltón képviseljük az 1991. októberében felvett Bárczi Gusztáv nevet.

 
 
Az információk változhatnak, érdeklődj a megadott elérhetőségeken!
Pontatlanságot találtál? Itt jelezheted nekünk!

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Sokan tapasztalhatjuk, hogy a takarítás nem pusztán házimunka, hanem lelki, pszichés folyamat is: nemcsak a lakóterünket tisztítjuk meg és rendezzük el, hanem vele a gondolatainkat, a lelkünket is. Ez pedig nem véletlen: a lakásunkhoz, a rendhez vagy éppen a rendezetlenséghez való viszonyunk ugyanis jóval többet mond el rólunk, mint gondolnánk. Az LG Fuller Bianka pszichológussal járta körül, miről árulkodnak a szokásaink.
Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Miért vallanak kudarcot a hagyományos nevelési módszerek az ADHD-s gyerekeknél? Az október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar (ADHD) és a diszlexia tudatosításának hónapja. A viselkedési tünetek mögött gyakran specifikus kognitív gyengeségek állnak. Szerencsére ma már egyre kevésbé azonosítjuk az ADHD-t a „rosszasággal”, azonban sok szülő és pedagógus szembesül azzal a kihívással, hogy a hagyományos nevelési eszközök nem működnek. De a szakértő szerint az ADHD-val élő gyermekek motiválására is megtalálhatjuk a hatékony. stratégiát.
Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

A legutóbb történt, kiskorút ért bántalmazás esete mellett szülőként sem mehetünk el szó nélkül, fel kell vennünk a kesztyűt és felkészítenünk gyermekeinket az ilyen helyzetekre is.
Kémia a konyhában - avagy: Hogyan főzz jobban, okosabban?

Kémia a konyhában - avagy: Hogyan főzz jobban, okosabban?

Ételt készíteni nem annyira bonyolult, mint embert juttatni a Marsra. De rengeteg olyan tipp és trükk létezik, amitől vagy a végeredmény lesz jobb, vagy az életed könnyebb. Ezekből mutatunk most néhányat.
Ugrás az oldal tetejére