Jelenlegi hely

Győr- Móra Ferenc Általános Iskola

Cím:9023 Győr, Kodály Zoltán u. 20-24.
Tel.: 96/427-244
E-mail: moraiskola@t-online.hu
 


Móra Ferenc Általános és Középiskola 

 
A szép, zöldövezettel körülvett, megújult intézményünkben 40 éve folyik színvonalas, gyermekközpontú, hagyományőrző nevelő-oktató munka. Célunk az, hogy kötelesség-és tisztelettudó, becsületes, tudásra vágyó, kreatív fiatalokat neveljünk. A pedagógusok szeretettel, nagy odafigyeléssel és türelemmel, a szülőket partnernek tekintve foglalkoznak a gyermekekkel. Tanulóink nyugodt, szorongástól mentes légkörben tanulhatnak. Biztosítjuk az óvodából az iskolába, majd az alsó tagozatból a felső tagozatba történő zökkenőmentes átmenetet. Fontos szerepet szánunk a játéknak, a mesének és a mozgásnak. Az olvasás tanítása szótagoló módszerrel történik, segítve a helyesírási nehézségek áthidalását. Oktató munkánkat a tanulók egyéni képességeit, haladási ütemét figyelembe véve végezzük. Többféle tanórai és tanórán kívüli lehetőséget biztosítunk arra, hogy diákjaink megtalálják a tehetségük kibontakoztatásához leginkább illő osztályokat és tevékenységeket.
 
Az alábbi tervezett lehetőségeket kínáljuk:
  • Idegen nyelvi, guruló tanrendű képzés: Első osztályban az angol és német nyelv oktatása indul csoportbontásban /választható/. Kezdetben játékos formában foglalkozunk a tanulókkal.  Mindkét pedagógus tanít tantárgyakat és ellát napközis feladatokat.
  • Élsportolói képzés: A testnevelés órakerete heti 7 óra, az úszást saját 25 méteres, feszített víztükrű tanmedencében oktatjuk. Úszás, kajak-kenu, kosárlabda, torna, asztalitenisz és egyéb labda-és sportjátékok alapozása történik.
  • Rajz és vizuális kultúra képzés: A tanulók kreativitását, kézügyességét és esztétikai érzékét emelt óraszámban fejlesztjük.
  • Általános tantervű, guruló tanrendű képzés: Két nevelő segíti a tanulást és a napközis tevékenységet. Mindkét pedagógus tanít tantárgyakat és ellát napközis feladatokat.
  • Logikai gondolkodás fejlesztése: Alogika, az informatika és a sakk oktatását a tanulók képességeit kibontakoztató foglalkozásokon végezzük.
  • Néptánc: A sporthoz hasonlóan fejleszti a szellemi, fizikai képességeket, érték-és hagyományőrző tevékenység, tartalmas baráti kapcsolatok kialakulásának színtere.
Információk:
  • Napköziben változatos programokat biztosítunk. Ügyelet 17 óráig vehető igénybe.
  • Az ebédlőben megterített asztaloknál kulturált körülmények között étkeznek tanulóink.
  • A reggeli ügyelet fél 7-től vehető igénybe.
  • Könyvtárunk a szabadidőben is használható, 20300 könyv áll a tanulók rendelkezésére.
  • Számítógéppark, internet szolgálja a hasznos időtöltést.
  • Erdei iskolát, állótábort, vándortábort és sítábort szervezünk.
  • Az aulában folyamatosan rendezünk műsorokat és kiállításokat.
  • Gyógypedagógus, orvos, védőnő, gyermekvédelmi felelős segíti a munkánkat. Egyéni vagy kiscsoportos foglalkozás céljaira fejlesztő szoba áll rendelkezésünkre.
 
Szeretettel várjuk a kedves Szülőket és a leendő kis elsősöket!
 

Hozzászólások

Az információk változhatnak, érdeklődj a megadott elérhetőségeken!
Pontatlanságot találtál? Itt jelezheted nekünk!

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Sokan tapasztalhatjuk, hogy a takarítás nem pusztán házimunka, hanem lelki, pszichés folyamat is: nemcsak a lakóterünket tisztítjuk meg és rendezzük el, hanem vele a gondolatainkat, a lelkünket is. Ez pedig nem véletlen: a lakásunkhoz, a rendhez vagy éppen a rendezetlenséghez való viszonyunk ugyanis jóval többet mond el rólunk, mint gondolnánk. Az LG Fuller Bianka pszichológussal járta körül, miről árulkodnak a szokásaink.
Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Miért vallanak kudarcot a hagyományos nevelési módszerek az ADHD-s gyerekeknél? Az október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar (ADHD) és a diszlexia tudatosításának hónapja. A viselkedési tünetek mögött gyakran specifikus kognitív gyengeségek állnak. Szerencsére ma már egyre kevésbé azonosítjuk az ADHD-t a „rosszasággal”, azonban sok szülő és pedagógus szembesül azzal a kihívással, hogy a hagyományos nevelési eszközök nem működnek. De a szakértő szerint az ADHD-val élő gyermekek motiválására is megtalálhatjuk a hatékony. stratégiát.
Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

A legutóbb történt, kiskorút ért bántalmazás esete mellett szülőként sem mehetünk el szó nélkül, fel kell vennünk a kesztyűt és felkészítenünk gyermekeinket az ilyen helyzetekre is.
Kémia a konyhában - avagy: Hogyan főzz jobban, okosabban?

Kémia a konyhában - avagy: Hogyan főzz jobban, okosabban?

Ételt készíteni nem annyira bonyolult, mint embert juttatni a Marsra. De rengeteg olyan tipp és trükk létezik, amitől vagy a végeredmény lesz jobb, vagy az életed könnyebb. Ezekből mutatunk most néhányat.
Ugrás az oldal tetejére