Jelenlegi hely

Győr- Móricz Zsigmond Általános Iskola

Cím: 9011 Győr, Vajda János u. 25.
Tel.: 96/518-383
E-mail: titkarsag.moricz@gmail.com
 

Kertvárosi Közoktatási Főigazgatóság, Általános Művelődési Központ, Móricz Zsigmond Általános Iskola
 
 
Iskolánk Győrszentiván egyik, szépen felújított általános iskolája, zöldövezeti környezetben, nagyméretű, parkosított udvarral, ahol családias légkörben, ideális létszámú osztályokban tanulhatnak a gyerekek.
 
Célunk: szorongástól mentes, kiegyensúlyozott, önállóan, kreatívan gondolkodó, biztos alapismeretekkel rendelkező gyermekek nevelése. Pedagógiai hitvallásunk, hogy demokratikus iskolai légkörben pontosan megfogalmazott és következetesen betartott követelményekkel biztosítjuk a tantervben megfogalmazottak elsajátítását, valamint az alapvető erkölcsi értékek kialakítását. A tanulók tegyenek szert olyan használható tudásra, amellyel a magasabb iskolatípusba való lépés biztosított, amellyel képesek a fejlődő, állandóan változó világban való eligazodásra, illetve képességeiknek megfelelő pályaválasztásra.
 
Adottságaink: a biztonságot nyújtó légkör, szakmailag jól felkészült, humánus, toleráns pedagógusok, jó tárgyi felszereltség (pl.: számítástechnika terem, interaktív táblák, könyvtár, fejlesztő terem, konditerem stb.), szelektív hulladéktárolók.
 
Szolgáltatásaink: a napközis, iskolaotthonos és tanulószobai ellátás, felzárkóztatás, fejlesztő pedagógiai segítségnyújtás, gyógypedagógus, logopédus, pszichológus, tanulmányi, kulturális és sportversenyekre való felkészítés, könyvtárhasználat, sportkör, szakkörök, egészségügyi szűrések, pályaválasztási tanácsadás, zeneiskolai oktatás, igény szerint katolikus, református és evangélikus hitoktatás.
 
Speciális képzési-oktatási formáink:Informatika-számítástechnika 1. osztálytól, német vagy angol nyelv tanítása kis létszámú csoportokban szintén 1. osztálytól, hagyományos olvasástanítás, késleltetett írástanítás, kiemelt környezettudatos nevelés (ÖKOISKOLA), egészségnevelési program.
 
Tanórán kívüli foglalkozásaink: labdarúgás, úszás, gyermektorna, tenisz, ugrókötél, sakk, majorette, dzsúdó, lányfoci, korcsolyázás, "Mini-színi" szakkör, kézműves foglalkozás, énekkar, rajz szakkör, íjászat és hagyományőrző szakkör, baranta internet-klub, környezetvédelmi "zöld szakkör", francia szakkör, gyöngyfűzés, matematika szakkör.
 
Hagyományos programjaink: tanulmányi-, sport-, és kulturális versenyek, kulturális bemutató szülőknek, klubdélutánok, színház, bábszínház, mozi és hangverseny látogatás, farsangi karnevál, Móricz-nap - névadónkról való megemlékezés, Móricz Zsigmond Városi Prózamondó Verseny, Városi Számítógépes Grafikai Verseny, Móricz Kupa, nyári táborok, hétvégi kirándulások és túrák, osztálykirándulások, gyermeknap, családi nap, anyák napi műsor, iskolai ünnepélyek, adventi vásár és hangverseny, Halloween-party, diákparlament, Népmese Napja, környezetvédelmi konferencia, project órák, Zöld Iskola programjai, nyílt tanítási nap.
 
Kapcsolat a szülőkkel: Kiemelt figyelmet fordítunk a szülőkkel való szoros együttműködésre, a folyamatos, rendszeres kapcsolattartásra, a pontos tájékoztatásra, a szülők véleményének, javaslatainak figyelembe vételére.
 

Hozzászólások

Az információk változhatnak, érdeklődj a megadott elérhetőségeken!
Pontatlanságot találtál? Itt jelezheted nekünk!

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Sokan tapasztalhatjuk, hogy a takarítás nem pusztán házimunka, hanem lelki, pszichés folyamat is: nemcsak a lakóterünket tisztítjuk meg és rendezzük el, hanem vele a gondolatainkat, a lelkünket is. Ez pedig nem véletlen: a lakásunkhoz, a rendhez vagy éppen a rendezetlenséghez való viszonyunk ugyanis jóval többet mond el rólunk, mint gondolnánk. Az LG Fuller Bianka pszichológussal járta körül, miről árulkodnak a szokásaink.
Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Miért vallanak kudarcot a hagyományos nevelési módszerek az ADHD-s gyerekeknél? Az október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar (ADHD) és a diszlexia tudatosításának hónapja. A viselkedési tünetek mögött gyakran specifikus kognitív gyengeségek állnak. Szerencsére ma már egyre kevésbé azonosítjuk az ADHD-t a „rosszasággal”, azonban sok szülő és pedagógus szembesül azzal a kihívással, hogy a hagyományos nevelési eszközök nem működnek. De a szakértő szerint az ADHD-val élő gyermekek motiválására is megtalálhatjuk a hatékony. stratégiát.
Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

A legutóbb történt, kiskorút ért bántalmazás esete mellett szülőként sem mehetünk el szó nélkül, fel kell vennünk a kesztyűt és felkészítenünk gyermekeinket az ilyen helyzetekre is.
Kémia a konyhában - avagy: Hogyan főzz jobban, okosabban?

Kémia a konyhában - avagy: Hogyan főzz jobban, okosabban?

Ételt készíteni nem annyira bonyolult, mint embert juttatni a Marsra. De rengeteg olyan tipp és trükk létezik, amitől vagy a végeredmény lesz jobb, vagy az életed könnyebb. Ezekből mutatunk most néhányat.
Ugrás az oldal tetejére