Jelenlegi hely

Győr- Kölcsey Ferenc Általános Iskola Kismegyeri Tagiskolája

Cím: 9028 Győr, Arató u. 3.
Tel.: 96/419-217

Nádorvárosi Közoktatási Főigazgatóság,   Kölcsey Ferenc Általános Iskola Kismegyeri Tagiskolája

Iskolánk, a Kölcsey Ferenc Általános Iskola a 2011/2012-es tanévtől a Nádorvárosi Közoktatási Főigazgatóság intézményegységeként működik.

Az 1929-ben alapított iskolánk a tapasztalatokra, hagyományokra építve színvonalas oktató-nevelő munkát folytat. Nevelőink magas szintű, gyermekközpontú oktatása miatt közkedvelt, kereset a szülők körében. Jelenleg 772 fő tanulónk van. A tagiskolában 57 fő tanul. Fő feladatunknak tartjuk a gyerekek személyiségének sokoldalú kibontakoztatását. A biztos alapkészségek elsajátíttatásán túl differenciált munkáltatással biztosítjuk az egyénhez igazodó, személyre szabottfejlesztést.
Az alsó tagozaton a párhuzamos osztályokban egységesen minden tantárgyat azonos módon, azonos könyveket használva tanítunk. Az 1. osztályban tanulóink nyugodt, kényelmes ütemben, szótagoló módszerrel tanulnak meg olvasni. Többnyire az Apáczai Kiadó taneszközeit használjuk. Az alsós tanulók öt jól működő szakkör közül választhatnak: matematika, majorette, dráma, néptánc, valamint rajz szakkör.
Iskolánk fél héttől délután öt óráig vállalja a gyerekek felügyeletét, nevelését, oktatását. Délután diákjaink napközis csoportokban folytathatják iskolai tevékenységüket.
Nagyméretű parkosított udvarunk több famászókával biztosítja a mozgás lehetőségét, az egészséges környezetben való tartózkodást.
A kor követelményeihez igazodva az idegen nyelvek /angol, német/ oktatását is adottságaink figyelembe vételével kiemelten kezeljük. Az 1. és 2. osztályosok - szülői kérés alapján - játékos formában már ismerkednek az idegen nyelvvel. A 3. osztálytól minden tanuló heti 2 órában, a 4. évfolyamtól heti 3 órában tanulja az idegen nyelvet. Informatikát 4. évfolyamtól oktatunk csoportbontásban.
Iskolán kívüli programok sokaságát szervezzük minden tanévben: a legkisebbek is rendszeresen színházba, moziba, zenei rendezvényre járnak. Túrakörünk évente 10 kirándulási lehetőséget kínál a tanulóknak, télen sítábort, nyelvi tábort szervezünk.
Az iskolai diáksport egyesületben sokféle (pl. kézilabda, kosárlabda, labdarúgás, stb.) sportolási lehetőséget biztosítunk.
Tagiskolánkban szintén szeretetteljes barátságos légkörben - a központi iskolával mindenben megegyező módon és követelményekkel - folyik a tanítás. A távolabb lakó gyerekeket is szívesen fogadjuk tagiskolánkban, ahol angol nyelvű ráhangoló oktatás folyik első évfolyamtól.
Szülői értekezletet tartunk a leendő elsősök szüleinek 2011. december 12-én 17 órakor a központi iskola ebédlőjében, Kismegyeren 16 órakor.
2011. december 13-án nyílt órák keretében 8 órától 920-ig forgószínpad szerűen a 4. évfolyam tanóráiba tekinthetnek be az érdeklődő szülők gyermekeikkel.
A kismegyeri tagiskola meglátogatására 2011. december 13-án 8-10óráig lesz mód.
Szeretettel várjuk iskolánkba, illetve tagiskolánkba látogató gyerekeket és szüleiket!
 

Hozzászólások

Az információk változhatnak, érdeklődj a megadott elérhetőségeken!
Pontatlanságot találtál? Itt jelezheted nekünk!

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Sokan tapasztalhatjuk, hogy a takarítás nem pusztán házimunka, hanem lelki, pszichés folyamat is: nemcsak a lakóterünket tisztítjuk meg és rendezzük el, hanem vele a gondolatainkat, a lelkünket is. Ez pedig nem véletlen: a lakásunkhoz, a rendhez vagy éppen a rendezetlenséghez való viszonyunk ugyanis jóval többet mond el rólunk, mint gondolnánk. Az LG Fuller Bianka pszichológussal járta körül, miről árulkodnak a szokásaink.
Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Miért vallanak kudarcot a hagyományos nevelési módszerek az ADHD-s gyerekeknél? Az október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar (ADHD) és a diszlexia tudatosításának hónapja. A viselkedési tünetek mögött gyakran specifikus kognitív gyengeségek állnak. Szerencsére ma már egyre kevésbé azonosítjuk az ADHD-t a „rosszasággal”, azonban sok szülő és pedagógus szembesül azzal a kihívással, hogy a hagyományos nevelési eszközök nem működnek. De a szakértő szerint az ADHD-val élő gyermekek motiválására is megtalálhatjuk a hatékony. stratégiát.
Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

A legutóbb történt, kiskorút ért bántalmazás esete mellett szülőként sem mehetünk el szó nélkül, fel kell vennünk a kesztyűt és felkészítenünk gyermekeinket az ilyen helyzetekre is.
Kémia a konyhában - avagy: Hogyan főzz jobban, okosabban?

Kémia a konyhában - avagy: Hogyan főzz jobban, okosabban?

Ételt készíteni nem annyira bonyolult, mint embert juttatni a Marsra. De rengeteg olyan tipp és trükk létezik, amitől vagy a végeredmény lesz jobb, vagy az életed könnyebb. Ezekből mutatunk most néhányat.
Ugrás az oldal tetejére